Home Rady a návody Potřebujete zvýšit konverze svého e-shopu? Víme, jak na to

Potřebujete zvýšit konverze svého e-shopu? Víme, jak na to

by ona
0 comments

V České republice funguje téměř padesát tisíc nejrůznějších e-shopů. Ať už tedy prodáváte libovolné zboží, musíte počítat s četnou konkurencí. Jak ji předehnat? Samozřejmě s pomocí inteligentně sestavené marketingové kampaně na míru. Na koho se obrátit?

Kombinace PPC a sociálních sítí

Organická návštěvnost je sice naprostý základ, ale sama o sobě vám v dnešní době příliš parády neudělá. Přesně proto musíte myslet i na další formy aktivní propagace – a to hlavně kombinaci sociálních sítí a PPC kampaní. Právě na sociálních médiích tráví dennodenně čas přes 80 % všech Čechů. PPC kampaně jsou zase skvělým lákadlem pro lidi, kteří hledají konkrétní zboží ve všemožných srovnávačích (u nás jsou oblíbené hlavně srovnávače Zboží.cz a Heureka).

Čím lépe jsou vaše kampaně nastavené, tím více se vyplatí. V tomto ohledu byste si rozhodně měli dávat pečlivý pozor na volbu marketingové agentury. Pěkné webové stránky a sliby jsou jedna věc. Výsledky jsou však věc druhá. Vždy si tedy raději vybírejte konkrétní pomocníky pouze na základě doložitelných referencí (seriózní agentura by na svých stránkách měla mít screenshoty dlouhodobých analýz kampaní alespoň několika významných klientů).

Kvalitní agentura zněkolikanásobí váš obrat

Dobrým příkladem ověřené agentury je třeba známá společnost Mann.Traffic. Ta se ve světě online propagace pohybuje přes 6 let. V současné době vydělala svým klientům přes 100 milionů korun a důvěřuje jí přes 100 startupů, e-shopů i velkých firem. Nejlépe poslouží konkrétní ukázka. Tato agentura spolupracovala třeba s e-shopem Petgo.cz, jemuž začala spravovat kampaně od nuly. Výsledkem je sedminásobné zvýšení celkového obratu, a to dlouhodobě. Zajímá vás, co vše dokáže správně sestavená kampaň? Mrkněte se na webové stránky pod vloženým odkazem.

You may also like

Leave a Comment

2024 – © Press-Media.cz, Praha 4, zajišťujeme publikaci PR článků a reklamu na webu.
Redakce: info@press-media.cz