Home pro Ženy Levné vs. Drahé parfémy: Má cenu šetřit na parfému?

Levné vs. Drahé parfémy: Má cenu šetřit na parfému?

by czeko
0 comments

Při nákupu parfémů nebo vůní si mnoho lidí klade otázku, zda si mám koupit levnou nebo drahou vůni. V minulosti, kdy parfémy skutečně ručně vyráběli lékárníci ve svých sklepích, byla odpověď na tuto otázku vždy složitější a hlubší, avšak na dnešním globálním trhu s vůněmi, kde lze parfémy sehnat ve velkém z celého světa, jsou odpovědi o něco jasnější. Přečtěte si informace, které vám otázku levných vůní versus drahých alternativ objasní.

Naštěstí v dnešní době cena vůně nemusí vždy znamenat kvalitu, existuje více případů, kdy levná vůně skutečně poráží velmi drahou variantu ve všech slepých čichových testech znovu prosazujících názor, že levné vůně mohou stát za vyzkoušení.

V minulosti měly levné vůně obvykle tendenci být extrémně zatížené alkoholem a vyrobené s poněkud umělými vůněmi, vůně těchto levnějších vůní byla vždy poměrně ostrá a nekomplikovaná, nicméně v průběhu let tyto předpoklady nyní ne vždy platí a ve skutečnosti se mnoho levných vůní velmi příznivě srovnává s drahými alternativami, přičemž mnoho testerů není schopno rozlišit mezi drahou a levnou vůní. Pokud chcete nakoupit parfémy za skvělé ceny, doporučujeme nakoupit v akcích jako je slevový kód Notino nebo slevový kód Elnino.

Výrobci drahých parfémů to vědí a nyní se snaží prodávat spíše „představu nebo zážitek“ spojený s vůní než jen vůni. Reklamní kampaně plní módou, životním stylem a životními možnostmi a v mnoha případech se o skutečné vůni parfému ani nezmiňují. Například když je určitá vůně nebo parfém zaměřen na mladé milence, mohou inzerenti prodávat výrobek jako svůdný, smyslný a nebezpečný a naplnit reklamy obrazy zakázané lásky.

Pokud jste muž, přemýšlejte o typech vůní, které jste na ní cítili dříve. Používá voňavý krém na ruce? Jaká je to vůně? Pokud je ovocná, pravděpodobně se jí bude líbit dámská slevová vůně s ovocným nebo citrusovým nádechem. Ed Hardy je oblíbená ovocná vůně, která by se jí mohla líbit. Pokud dává přednost květinové vůni, pravděpodobně také upřednostňuje tradiční vůni, zvolte dámskou slevovou vůni, například Coco Mademoiselle od Chanelu.

Zeptejte se ostatních žen, jaká dámská vůně se jim líbí. S tou však buďte opatrní. Zkuste se zeptat někoho blízkého jejímu věku. Trendy v módě a dámských slevových vůních se často mění. To, co je oblíbené u jedné věkové skupiny, může být pro jinou zcela nevhodné. Zkuste si vzpomenout, co nosily jiné ženy ve vašem životě jako svou oblíbenou vůni. Pravděpodobně neocení dárek v podobě dámské slevové vůně, která je přesně tou vůní, kterou nosila vaše matka nebo bývalá přítelkyně.

Klasické dámské slevové vůně zůstávají v módě po celá léta. Některé vůně se dobře prodávají i po mnoha letech, jako například Chanel Number 5. Zatímco klasické vůně jsou sázkou na jistotu, některé ženy si myslí, že jsou pouze pro „starší“ ženy. To je pro muže, kteří chtějí koupit dámský parfém ve slevě, ošemetné: někdy se ani „starší“ žena nepovažuje za dostatečně starou pro parfém, který máte na mysli. Není nic horšího, než když své ženě představíte vůni, kterou si spojuje se svou matkou nebo tetou. Zeptejte se proto ostatních v této věkové skupině a pečlivě vybírejte podle osobnosti ženy, pro kterou parfém kupujete.

Jinak reklamní agentury uvádějí na trh dražší parfémy tím, že vnucují představu, že tyto vůně jsou možná jemnější a byly vytvořeny parfémovými génii, přičemž pravda je obvykle taková, že vůně, ať už levné nebo drahé, pocházejí z naprosto stejných továren na Dálném východě a jsou pouze zcela jinak zabaleny podle toho, pro které trhy jsou určeny. Jestli chcete nejenom dobře vonět pro své okolí ale i moderně vypadat, vyzkoušejte aktuální nabídku Zalando Lounge doprava zdarma a objednejte si si kvalitní oblečení bez platby za dopravu.

Kvůli tomuto klamu marketingových společností je vždy velmi prozíravé nechat svůj nos přemýšlet a porovnat drahé a levné vůně pomocí čichového testu, spíše než se nechat ovlivnit reklamou, v mnoha případech budete příjemně překvapeni výsledky, kdy levnější varianty vyjdou na jedničku.

Závěrem lze tedy říci, že to, že výrobce vůní nemá podporu velké reklamní společnosti nebo módního domu, nemusí nutně znamenat, že jím vyráběné parfémy jsou méně komplikované než ty, které prosazují velké módní společnosti. Nicméně mnohokrát to, že velcí chlapci naznačují, že jejich vůně jsou ručně vyráběny odbornými chemiky, nemusí vždy zobrazovat skutečnou pravdu. Vy se rozhodněte, které vůně vám vyhovují, a pokud vám vůni, kterou preferujete, dodá levný parfém, budiž, jediný, kdo z toho bude mít prospěch, budete vy.

You may also like

Leave a Comment

2024 – © Press-Media.cz, Praha 4, zajišťujeme publikaci PR článků a reklamu na webu.
Redakce: info@press-media.cz